Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 14:38 - Всеки е тръгнал от някъде
Автор: johnniewalker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
0



Дам, истината е много проста - никой не може да ти каже за какво всъщност става дума. Вече за не знам кой път се убеждавам, че тая държава не е много наред, че масата е малоумна, безмозъчна и олигофренясала. Последния пример е пак от Айдълите, когато вчера отново мацката с най-добър глас беше изгонена. Не че ми пука особено кой ще стане айдъл, не че съм на мнението че са и отрязали крилата, защото който може го може и ще се реализира по един или друг начин (странни са ми хората, които плачат, като изгонят някой - се едно е умрял и няма да го видят никога повече, да не говорим, че го познават от 5 виждания по телевизията). Но извън скобата - ужасно много ме е яд на кьоравостта, на късогледството, неспособността за разбиране и чисто първосигналното действие. Никога няма да пусна смс да остане някой в някое предаване, но тези копито го правят може поне да си платят за качество. Не може да не видиш кой има потенциал и кой не, не може да гониш най-добрите със странната идея, че те превъзхождат и те застрашават по някакъв начин. Не отричам, че има много таланти тая година, не отричам и че съм пълен лаик, но покрай многото певчески риалитита се научих какво значи някой да може да пее и то очевидно. И един след друг най-добрите си тъгват. Ей това е проблема на цялата държава - има страх , неразбиране на качествените, на можещите, на знаещите. Дайте като някой е много добър да го изхвърлим, така разликата няма да е толкова голяма и няма да си личи, колко са зле другите. Да де, ама така няма как да следваш и да се сравняваш с по-добрите и да вървиш напред.
Знам, че омешах темите, но поредното малко нещо ме наведе на глобални размисли.



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: johnniewalker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141771
Постинги: 89
Коментари: 220
Гласове: 765
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930